Autor Tema: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka  (Posjeta: 266 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Allen

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
    • Automobil: Mondeo Mk3, 2,2, '06.
    • Lokacija: Zagreb
Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« : 06 Rujan, 2017, 14:45:38 »
Pozdrav,

kao što sam rekao u predstavljanju, imam Mk3 2,2 iz kraja 2006. Kupljen 2007. Star moj je bio prvi vlasnik, a sada ga je prepustio meni. Vozilica ima 156 tkm. Set kvačila, potisni i dvomaseni smo mijenjali na 95 tkm. :) Brat i ja smo usavršavali vožnju na njemu, pa je sasvim sigurno to razlog ranog odlaska. :)

Auto je godinu dana stajao u garaži čekajući da ga se stavi u oglasnik, ali od toga se odustalo. Vidim da se za njega može dobiti jedva šaka eura, a i dalje to fin komad auta, uščuvan i pristojnog izgleda.

Kad sam maknuo plastiku motora, prvo sam vidio slinavu servo pumpu. Ulja ne fali, pumpa ne zuji, ali me sekira to slinjenje. Crijeva su suha. Baš je sva pumpa slinava. Neki semering u njoj. Pitanje je samo trena kada će procuriti jače i otići skroz. Našao sam čovjeka koji će mi je idući tjedan reparirati. Sad me tu muče svije stvari. Prva, negdje sam pročitao da problem može biti u konektoru crijeva i servo pumpe. Navodno, vrlo jeftin kvar. Ja to ne vidim odozgo.
Drugo, koliko je zeznuto skinuti pumpu? Mogu li to u garaži ili da radije odem u pravu garažu? Pretpostavljam da bi bilo dobro odmah staviti i novu litru ulja i novi remen?

Drugo, ovaj mjesec sam se zaputio prema jugu. Na pola puta me prebacio u safe mode i blokirao na 2,5t okretaja. Uz osjetno veću buku i pad snage. Stanem u Janjču na Tifonu, izvadim laptop, sve greške upućuju na EGR. Upalim, sve opet normalno, ali osjetim pad snage. Lijepi u sjedalo pri ubrzanju, ali ne kao prije. Mislim da su dizne OK. Ne dimi, niti je potrošnja viša od 5,5-6.
U prvom Fordu potvrde dijagnostiku i odmah 1200 kn bi uzeli za EGR.
Našao sam upola jeftinije električni EGR, pa me isto zanima koliko je komplicirano to sam zamijeniti.

Treće, ventilator hladnjaka je na izdisaju. Vrti, ali u drugu brzinu ulazi samo kada ga primim rukom i povučem kućište motora prema gore. Konektori su OK, žice isto. Električni sklop sam otvorio i nema napuhnutih otpornika ni istopljenih lemova. Ovako, zaključujem da je motor gotov. Što mislite?
Od rabljenih sam odustao. Mahom su to skinuti nakon 250+300tkm. Danas ga kupim i stavim, sutra ode. U "reparirane", što god značilo, nemam povjerenja.
Našao sam novi za 1000 i kusur kuna. Dvije su izvedbe u ponudi. Moj je s jednim propelerom, a prema VIN-u meni nudi i s jednim i s dva propelera. Kućište je naoko isto,a razlika u cijeni je tipa 150-200 kn. Što uzeti?
Ne bih bio ni skužio problem da klima nije prestajala raditi dok bih stao. Čim podignem ventilator rukom, razvrti se, smanji tlak u kileru, kompresor prestane klik-kliktati i klima proradi i rashladi fantastično. :) Sad je i tu na moru malo hladnije, pa se vozim na ECO. :)

P.S. U tom servisu su mi očitali i "grešku senzora brzine" i pitali me je li mi kazaljka podrhtava. Rekoh, ne i prikazuje brzinu ispravno. Izmjerio GPS-om. Odstupanje je tipa 5-7 kmh pri svim brzinama.

Svima koji ste pročitali dokraja se zahvaljujem na pažnji i radujem se vašim mišljenjima i savjetima. :ford:
« Zadnja izmjena: 06 Rujan, 2017, 15:02:16 Allen »

Offline mk32003

  • Forum Fanatics
  • ******
  • Postova: 3905
    • Automobil: Vel Satis, 3.5L V6 2003 (ex Mondeo Mk3 2.0 TDCi Turnier)
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #1 : 08 Rujan, 2017, 20:30:25 »
Pisal sam o reparaciji servo pumpe, ima tema o tome na    DIY. Kutija zraka filtera dolje i pumpa se odvrne na 3 šarafa je remenica. Meni je procurila na semeringu prema vodenoj pumpi.
Ventilator bi uzeo rabljeni na tvom mjestu.
Auti su ko kurve; što je ružnija i starija, jeftinija je i više daje....

Offline gužva

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 376
    • Automobil: 06' Mondeo 2.2 tdci ghia, Renault Megane Grandtour DCI, Fiat 127 1050
    • Lokacija: zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #2 : 08 Rujan, 2017, 23:25:01 »
Meni je curkao na crijevu, vrlo jeftin kvar a sve je bilo masno oko pumpe, provjeri što je prije reparature ili zamjene, isto 2.2 2006.
HORSE POWER IS HOW FAST YOU HIT THE FENCE
TORQUE IS HOW FAR YOU TAKE THE FENCE WITH YOU
OVERSTEER IS WHEN YOU HIT THE FENCE WITH REAR PART
UNDERSTEER IS WHEN YOU HIT THE FENCE WITH THE FRONT PART

Offline Allen

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
    • Automobil: Mondeo Mk3, 2,2, '06.
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #3 : 09 Rujan, 2017, 23:14:34 »
Pisal sam o reparaciji servo pumpe, ima tema o tome na DIY. Kutija zraka filtera dolje i pumpa se odvrne na 3 šarafa je remenica. Meni je procurila na semeringu prema vodenoj pumpi.

Ne mogu naći DIY na forumu, ali ih na Jubitou ima dosta.
EGR se lako skida. Nikakv problem. Ventilator isto. Teže mi je bilo skinuti upravljački sklop, jer je šaraf odozdo. Još je bio zapečen.

Nakon što sam gledao tutorial za skidanje servo pumpe na YT-u, malo mi se istopio entuzijazam. :Oo
Ne znam kome bih se u ZG, od svih radionica, javio da mi je skine i vrati i usput kompletno izbaci staro ulje. Proces zamjene ulja je takav da sam siguran da se nogi neće s njim igrati. :)
Za ulje je neodredivo je li bilo zeleno ili crveno. :) Pretpostavljam da ide crveno. Upute koje imam uopće nemaju nikakve specifikacije za 2,2 motor.

Ventilator bi uzeo rabljeni na tvom mjestu.

Ako je ovaj krank na 150tkm, ove koje sam našao su vađeni iz Mondea koji je imao 270tkm i drugi je izvađen iz jednog s 330tkm. :) Nekako mi se to čini kao ruski rulet s hlađenjem motora. Pogotovo u gužvi ili kakvom zastoju. :)

Meni je curkao na crijevu, vrlo jeftin kvar a sve je bilo masno oko pumpe, provjeri što je prije reparature ili zamjene, isto 2.2 2006.

Nigdje ne vidim da curi po crijevu. Ili je na samom spoju, pa se slijeva preko pumpe. Jesi to sam riješio ili si išao nekome. Pitam čisto radi preporuke. Može i u inbox, molim te, ako je primjerenije. :)
« Zadnja izmjena: 09 Rujan, 2017, 23:17:48 Allen »

Offline mk32003

  • Forum Fanatics
  • ******
  • Postova: 3905
    • Automobil: Vel Satis, 3.5L V6 2003 (ex Mondeo Mk3 2.0 TDCi Turnier)
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #4 : 10 Rujan, 2017, 17:27:41 »
Slike mi nestale na forumu, promjenili su shared foldere na dropboxu.
Auti su ko kurve; što je ružnija i starija, jeftinija je i više daje....

Offline Allen

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
    • Automobil: Mondeo Mk3, 2,2, '06.
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #5 : 10 Rujan, 2017, 19:11:37 »
Nema veze. Hvala, svejedno!  :hvala:

cijenio bih, ako netko ima korektnog majstora, koji bi lijepo odradio skidanje i vraćanje pumpe, da mi pošalje preporuku. U ovlaštenima sam pitao, ali niti čuti da ja odnosim pumpu nekome. Oni sve odrađuju s "vanjskim suradnikom" i tad cijena reparacije u ovlaštenom leti u nebo do cijene po kojoj mogu odmah u Tokiću uzeti novu i servo i vodenu pumpu. :)

Offline mk32003

  • Forum Fanatics
  • ******
  • Postova: 3905
    • Automobil: Vel Satis, 3.5L V6 2003 (ex Mondeo Mk3 2.0 TDCi Turnier)
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #6 : 10 Rujan, 2017, 22:38:43 »
Sutra popravim linkove slika. Ako imas nekog tko ima garazu i nesto alata mozeste sami.
Najveca mudrost je napravit dihtung, ali Loctite čini čuda.
To ti se sve raspalo zbog zamemarivanja promjene ulja jer staro ulje nagrize semering.
Dok ne skineš neće znati jel na spoju ili ispod.
Operi svu pumpu okolo sa odmašćivaćem i gledaj svaki dan gdje slini. Ako je negdje odozgora moguće da je crijevo.
Auti su ko kurve; što je ružnija i starija, jeftinija je i više daje....

Offline Allen

  • Novi član
  • *
  • Postova: 12
    • Automobil: Mondeo Mk3, 2,2, '06.
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #7 : 11 Rujan, 2017, 15:37:41 »
Hvala za fotke.

Moguće da je ulje nagrizlo. Premda, sve je otpočetka rađeno isključivo u ovlaštenima prema servisnoj. U početku u Autoparu na Remetinečkoj, gdje je i kupljen, pa zatim u Auto 2000.

Imam u garaži neki industrijski odmaščivać što skida vosak, silikon, katran... :) To je vjerojatno prejako za prskati po motoru? :) Tokić mi je preko puta kuće. Pitat ću kod njega kad dođem doma.
« Zadnja izmjena: 11 Rujan, 2017, 15:39:17 Allen »

Offline mk32003

  • Forum Fanatics
  • ******
  • Postova: 3905
    • Automobil: Vel Satis, 3.5L V6 2003 (ex Mondeo Mk3 2.0 TDCi Turnier)
    • Lokacija: Zagreb
Odg: Mk3, 2.2, 2006.: Servo, EGR i venilator hladnjaka
« Odgovori #8 : 11 Rujan, 2017, 20:53:45 »
Ivasolom i penzlom po pumpi. Nakon toga .5L bočicom vode.
Ovlašteni ? :)
Prema Fordu - ATF u servu se samo nadoljeva.
Naravno, to je pogrešno. Imaš samo thread o tome.
Auti su ko kurve; što je ružnija i starija, jeftinija je i više daje....