Autor Tema: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem  (Posjeta: 342 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline janko_ka

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 50
    • Automobil: mondeo mk4
    • Lokacija: karlovac
Prije par dana upalila mi se lampica motora, kod prijatelja spojio auto sa dijagnostikom i očitao grešku P2002 Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold B1   :Oo
i majstor kaže to je DPF filter, s obzirom na kilometražu 157000! treba to mijenjati, i da će odmah i EGR ventil jer to je povezano!! cifra da boli glava, solucija je izvaditi DPF filter pa brikati elektroniku itd..
pa sam otišao kod drugog majstora pa je bila slična priča, samo cifra veća..
nije mi vrag dao mira i sam krenuo proučavati rad DPF filtera, i cijelog sustava, posudio kabel i elektroniku i krenuo u istraživanje..
dakle nije sve kako majstori kažu, DPF filter za pravilan rad treba i senzor diferencijalnog tlaka, tj mjeri razliku tlakova na ulazu i izlazu DPF filtera.. na osnovu tih podataka motorna elektronika zaključuje da li je DPF filter začepljen ili ne.. jedan od parametara koji se kroz dijagnostičke programe može kontrolirati je i taj diferencijalni tlak na DPF filteru.. kod mene je tlak konstantno bio 0 , što je htjelo reći da prvo to treba dovesti u red. dignuli smo auto na dizalicu i na filteru postoje dvije cjevčice, ulazna i izlazna.. kod mene je ulazna bila potrgana tj pretvorila se u prah.. nije mi jasno da su na mjesto koje se zagrije na 1000 stupnjeva metnuli gumenu cijev??? istu sam zamijenio, resetirao grešku i sada auto pravilo pokazuje razliku tlakova i sve radi bez greške..
slika kako izgleda ta cijev  https://goo.gl/images/WJr9yu
cijeli posao 30 kn za metar gumene cijevi 8mm za gorivo..



 

Offline Dejo

  • Dieselhead
  • Forum Fanatics
  • ******
  • Postova: 3662
  • Crne kobile, najbolje kobile!
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #1 : 01 Ožujak, 2017, 07:31:29 »
Sad lijepo odeš tim "majstorima" i steraš ih u pm! Čovjek u ovoj banani mora biti sve, bolji odvjetnik od odvjetnika, majstor od majstora itd...

Sent from my HM 1S using Tapatalk


Offline Bati

  • Punopravni član
  • ***
  • Postova: 528
    • Automobil: Ford mondeo mk3 2.0 tdci
    • Lokacija: Bihać
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #2 : 01 Ožujak, 2017, 07:33:19 »
Ukoliko bi htio i morao raditi DPF, decko u Bihacu radi odlican posao elektronskog brisanja i cifre nisu ogromne. Ja cu ici, napokon, svoj rijesiti iduce sedmice. Izbio sam filter, ali auto samo pokrece regeneraciju svakih 30-40 dana. Jer sistem je jos uvijek aktivan.

Offline šiljo

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 387
    • Automobil: Mondeo 1.8 tdci Convers+ 2008 Mk4
    • Lokacija: Velika Gorica
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #3 : 01 Ožujak, 2017, 08:05:02 »
ovo je dobro znati... sreća da moj grobar nema to sranje od DPF-a...
ako dizel rokće ko traktor - pojačaj radio!

Offline Domba

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 389
    • Automobil: Ford Focus 2009 1.6 TI VCT LPG && Toyota Auris 2016 Hybrid 1.8 HSD
    • Lokacija: Fulda (DE) - Osijek
    • Cro-Detailing prvi hrvatski detailing forum
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #4 : 01 Ožujak, 2017, 08:26:40 »
Naravno da treba napraviti dijagnostiku a ne nabadati... To je ono sto govorim... Vecina majstora vidi gresku i odmah kazu najskuplji dio. Ja neznam za majstora koji ce vidjeti gresku i onda pogledati parametre i reci krenuti istrazivati i izgubiti vise od 10 min na dijagnostiku...
www.cro-detailing.com - prvi hrvatski detailing forum

Offline janko_ka

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 50
    • Automobil: mondeo mk4
    • Lokacija: karlovac
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #5 : 01 Ožujak, 2017, 09:11:47 »
Ukoliko bi htio i morao raditi DPF, decko u Bihacu radi odlican posao elektronskog brisanja i cifre nisu ogromne.

DPF filter je projektiran da nadživi radni vijek motora, u glavnom bude neki drugi uzrok koji uzrokuje grešku rada DPF filtera. Neki dan sam čuo da je centar za vozila Hr raspisao natječaj za obnovu aparata za kontrolu ispušnih plinova u stanicama za tehnički pregled vozila, i da će se zahtijevati kontrola parametara koji nedostaju u ispušnim plinovima kada se skine dpf filter.. nešto slično kao u Njemačkoj.. možda neće to sve zaživiti iduće godine, ali u bliskoj budućnosti sigurno bude.. tako da će nakon vađenja i brikanja elektronika da radi bez dpf-a biti opet unosan posao vraćanje dpf-a i elektronike da ga prepozna :-)

Offline Misak

  • Član foruma
  • **
  • Postova: 242
    • Automobil: Ford Focus 2.0 LPG + Focus 1.4 LPG
    • Lokacija: Donji Miholjac
Odg: Mondeo MK4 2.0 tdci greška P2002 i kako sam riješio problem
« Odgovori #6 : 01 Ožujak, 2017, 09:45:44 »
ma meni su ti majstori presmijesni.. drze se te dijagnostike kao pijan plota i to je za njih sveto pismo umjesto da je samo orjentir...

nedavno sam bio u Grand Autu jer mi se desava da auto ponekad kad ga upalim trokira i nema snage dok ga ne ugasim i ponovno upalim.. i u Grand Autu mi kazu da oni ne znaju sto bi radili jer auto ne prijavljuje nikakvu gresku (a i sam sam im rekao da nema zabiljezenih gresaka).. znaci uopce im se ne da niti zezati ako nema greske, a da ima onda bi automatski promjenili taj dio makar vjerojatno nema konkretne veze jer ocito se radi samo o nekom senzoru... narucio modified elm327 kabel i cim stigne bacam se sam u pracenje parametara preko Forscana i usporedbu vrijednosti senzora kad radi ok i kad trokira... btw u Grand Autu su mi ponudili da potpisem da cu platiti radne sate ako i ne nadju u cemu je stos jer kao oni se moraju pokriti pa ne bi bio prvi koji je platio 16 radnih sati bez otklanjanja kvara.. nisam bio kod njih 7 godina, no i dalje im je politika ista kao i prije pa vise sigurno ne ulazim u taj servis...
Focus 2.0 LPG

Focus 1.4 LPG